19/07/11

green summer








Olááá meus queridos!! Este outfit é perfeito para o dia de hoje, um dia de calor mas com algum vento. Decidi combinar a minha saia da Zara, que amei desde o primeiro dia em que a vi, com uma camisa azul escura. É um outfit muito confortável e perfeito para um dia como hoje. Espero que gostem!! Muito obrigada por todo o apoio e os vossos comentários, é muito importante para mim :) Love, Marta ♥


Hiii my lovely readers!! This outfit is perfect for today, a hot and windy day. I decided to wear my green maxi skirt from Zara, which i love since the first day i saw it, with a dark blue shirt. It's an outfit very comfortable and perfect for a day like this one. I hope you like it!! Thanks so much for all the support and your comments, it means a lot to me :) Love, Marta ♥


  • Maxi skirt - Zara (s/s 11)
  • Shirt - Stradivarius (s/s 11)
  • Sandals - Blanco (s/s 11)
  • Bag - New Yorker (s/s 11)
  • Sunglasses - H&m (s/s 11)

41 comentários:

  1. love the colour of your skirt!!! you look great in green!!!
    love and kiss,mary

    ResponderEliminar
  2. love this combo! it's so fresh and your shirt is so cute!

    love from paris ;)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Adorei esse look!
    Bjs, Tati
    http://loveshoesblog.wordpress.com
    @loveshoesblog

    ResponderEliminar
  4. You look wonderful. I really like what you are wearing, all of it and the colour combination is great. Xxxx

    ResponderEliminar
  5. GOSTO MUITO !
    Vou colocar o teu blog na minha lista de links querida (:
    Beijinhos*

    ResponderEliminar
  6. done! thank you for your msg on my wall.. can i ask you if you can click I like there http://www.facebook.com/#!/pages/Freaky-Friday-Fashion-Blog-by-Sabrina-Musco/174119555971564

    and follow me there http://freakyfriday-sabrina.blogspot.com/ ?
    thank you!

    I will follow you back ;)

    ResponderEliminar
  7. Thanks for dropping by my blog. ♥

    I love this outfit, the polka dots are so cute and the colors are perfect. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ResponderEliminar
  8. i love the outfit! and that green skirt!



    kisses from La Mode En Rose = )

    ResponderEliminar
  9. eu adoro saias compridas, mas como tenho as pernas um pouco grossas tenho medo de as usar, mas essa tua é tão lindaaaaa! estou a seguir, adorei o blog :) *

    ResponderEliminar
  10. ai a minha camisa! ihihih

    super bem o conjunto, inspiração total!

    ResponderEliminar
  11. adoro o teu outfit, a saia é linda.
    xx
    myclosetmii.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Love this outfit - the blue and green work so well - thanks for your comment and hope to see you again x

    http://fashionandfrank.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  13. Love love the maxi skirt, have one like this but hot pink, it has such an amazing texture.

    ResponderEliminar
  14. Hello there! I love your blog! If you would like to come and see my blog that means a lot to me: http://lamodejevousaime.blogspot.com/, follow if u like it and I will make sure to follow back too! :)

    ResponderEliminar
  15. Cute outfit the skirt is amazing xx
    www.rawfashionmagazine.com

    ResponderEliminar
  16. Wow, a saia é linda! Adorei o look. Beijinho

    ResponderEliminar
  17. I love your outfit !

    la--roue-de-la-fortune.blogspot.com

    ResponderEliminar
  18. Lovely shirt *

    Lady Fashion, OUI?
    Have a fashionable day! <3
    XOXO
    IT *

    ResponderEliminar
  19. Lindo o look!
    Ameiii!
    esse verde deu um toque!
    tenho uma bolsa igual a sua! mais a minha comprei em um site que entrega no Brasil otimo!
    http://migre.me/5j5Jk
    bjo bjo

    ResponderEliminar
  20. linda!!! amei a saia, a cor é linda!!! estavas realmente perfeita, adorei!

    ResponderEliminar
  21. AMAAAZING COLORS
    and i really like your shoes (:
    http://doublelll.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Essa saia é linda é verde e eu adoro-a e fica-te mesmo muito bem!

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    ResponderEliminar
  23. Sempre seguiste o meu conselho e criaste um blogue, fizeste mt bem.
    Vou segui-la sim?

    ResponderEliminar
  24. that outfit is simple perfect! love the combination of the green and the blue! the delicate precious fabrics look amazing together and they create an amazing movement! fabulous with the big brown bag! absolutely stunning

    ResponderEliminar
  25. Gostei muito!! Adoro a cor da saia :)
    XO /JOANASNOTES

    ResponderEliminar
  26. Loveee the maxi skirt.. still looking for the perfect one!

    ResponderEliminar
  27. linda, gostei imenso =)

    Beijinhos
    CC

    ResponderEliminar
  28. Este outfit esta simplesmente ESPETACULAR!!!!! ADOREI, muito!!!!!!!♥

    ResponderEliminar
  29. LOVE this outfit!! The colours look great together!

    xx

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  30. mais uma roupa linda! <3

    adicionei-te à minha lista de blogs portugueses preferidos

    http://myfashioninsider.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  31. i adore that green skirt. the color is tooooo cool!

    ResponderEliminar

Thanks so much for your comment and your support, love you all ♥