05/11/11

wake up







Oláá dreamers!! Desculpem-me pela minha ausência nestas últimas semanas, tenho que admitir que sentia muitas saudades do meu blogue e de todos vocês. Como estão? E como têm sido as vossas últimas semanas? Espero que gostem do post. Obrigada pelos comentários e apoio. Love, Marta 


Hii dreamers!! Sorry for my absent these couple of weeks, i have to admit that i already missed my blog and all of you. How are you? And how have been your past weeks? Hope you like the post. Thanks for all your comments and support. Love, Marta 

Top - H&m (s/s 11)
Scarf - Clairs (old)
Jeggins - Zara (a/w 10)
Boots - Zara (a/w 10)
Sunglasses - H&m (s/s 11)
Clutch - Zara (old)

22 comentários:

  1. não notei ausência nenhuma xD sabe-se lá porque xD

    ResponderEliminar
  2. You look lovely dear such a nice and relax look love it and specially your scarf is so nice hope you gonna be updating your blog cant wait to see your next outfits dear kisses gorgeous
    www.preppyfashionist.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Tambem tenho esse top, e adoooooooooro!!! Adorei ver o lenco.

    xx
    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. Gostaste pois, os meus comentários são fantásticos e o bolo era mesmo bom **

    ResponderEliminar
  5. saudades :D lindíssima como sempre, amei esta combinação!

    ResponderEliminar
  6. Nós também tinhamos saudades tuas :)

    ResponderEliminar
  7. Hi Marta! This is Pind from Fashiolista! I really love your blog, it's so beautiful and inspiring me a lot! <3
    Keep up to date and be creative sweetie! ;)

    xoxo,
    http://vinnyms.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. Your top is so pretty! You look very effortlessly chic :)
    www.saysskippy.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Stylish outfit, I really like your sunglasses.

    ResponderEliminar
  10. Tenho essa camisolinha em peach ! :) Já comprei no fim do Verão .. outro dia vi a branca e ainda me tentou mas agora preciso de outras coisitas :(

    Beijocaaaa ***

    ResponderEliminar
  11. Following your fabulous style and blog back my dear! :)

    xx
    Couture Caddy

    ResponderEliminar
  12. So lovely outfit :)

    http://mydailyfashiondose.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  13. adorei este look!! A camisola é tao giraaaa e o toque do lenço leopardo ficou fantastico =D ***

    http://girls-stuff-11.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  14. adorei o look :) principalmente o top
    beijinhos

    www.atelierizzy.blogspot.com
    bijuteria - sugestões para o natal

    ResponderEliminar
  15. You look amazing! Love your leopard print foulard!
    :)
    kisses!

    ResponderEliminar

Thanks so much for your comment and your support, love you all ♥