28/04/12

don't walk, fly









Top - Primark/ Jacket - H&M/ Skirt - H&M/ Clutch - Bershka/ Boots - Seaside/ Sunnies - Vintage

Esta semana foi uma semana um bocado difícil para mim e isso fez-me pensar na minha vida e fazer uma retrospectiva dela. Mas pronto, nem vou falar de coisas tristes. Comprei esta saia à uns dias e estou apaixonada por ela, é super confortável e vai ser perfeita para os próximos tempos! Como está a ser o vosso fim-de-semana? Espero que bom e que todos os vossos desejos se concretizem!! Love, Marta

This week was king of hard for me and it made me think about my life and make a retrospective of all. But well, I will not even talk about sad things. So I bought this skirt a few days and I'm in love, its super comfortable and will be perfect for the next times! How is going your weekend? I hope good and that all your wishes come true!! Love, Marta 

15 comentários:

  1. adoro adoro adoro a tua 1ª foto **

    ResponderEliminar
  2. Tão girly.. tao gira!! Adorei as botas***

    http://girls-stuff-11.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Locve the jacket and the shoes!!Great outfit!
    xoxo

    ResponderEliminar
  4. Tao gira a saia!!!

    xx
    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  5. great outfit!

    new post on my blog
    blue and white


    www.celyneglam.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. I love your jacket and shoes:D
    following, and looking forward to future posts.
    xo,
    Lilithfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. You look lovely! I like the background very much :)

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. Adorei o outfit! O blog está muito inspirador... convido-te a visitares o meu blog! se gostares, podemo-nos seguir mutuamente, que te parece?

    ResponderEliminar
  9. Great post!!! Very cool blog, loved very much :)
    Can you check out mine? WWW.ANOBANOOO.BLOGSPOT.COM
    Follow each other?
    Kisses

    ResponderEliminar

Thanks so much for your comment and your support, love you all ♥