07/04/12

recovery




Já fui operada e correu tudo bem felizmente!! O pior tem sido mesmo a recuperação que, sinceramente, pensava que fosse ser mais rápida e fácil... Estou presa em casa até à próxima quarta-feira e não posso andar em ambientes muito movimentados, portanto tenho me entretido com algumas revistas, leitura, escrita, filmes e séries. Têm sido a minha salvação. Obrigada a todos pelas palavras e pelo apoio, ajudou muito!!
Como foi a vossa semana de férias? Boa Páscoa para todos e divirtam-se muito!! 
Love, Marta


So I've been already operated and thankfully everything went well!! The worst part has been the recovery that, frankly, I thought it was going to be quicker and easier... I'm stuck at home until next wednesday and can't go to crowded places, so I entertained myself with some magazines, reading, writing, films and series. They have been my salvation. Thank you all for the kind words and support, helped a lot!!
How was your week? Happy Easter to everyone and have fun!! 
Love, Marta

31 comentários:

  1. Yes ofc!!!I'll follow you now, maybe you follow me back???and tell me smotheing when you do it, can you see my updates on glogger¿?thanks!!!!
    xx

    ResponderEliminar
  2. Wish you bit of rest and inspirations for new posts, happy easter :)

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. As melhoras e boas leituras!!! XX Luciana

    ResponderEliminar
  4. também já sigo o teu, e as melhoras Marta e uma boa páscoa :)

    ResponderEliminar
  5. e só revistas boas :D estas duas semanas de férias serviram para descansar ao máximo, divetir-me e por as minhas séries em dia :) beijinhos e rápida recuperação querida.

    ResponderEliminar
  6. A minha foi bastante trabalhosa!
    Espero que recuperes rápido : ) *

    ResponderEliminar
  7. I'm soo glad everything turned out alright!! Now it's the recovery hope you are back to usual self soon!!

    fashionqueen294.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. followed back!!!! love you style and blog!!
    xo

    ResponderEliminar
  9. votos de uma brecuperação rápida e, sobretudo, definitiva! aproveita para pores a cultura fashionista em dia, come uns docinhos agora na Páscoa se puderes e anima-te que cá te espero para mais posts fantásticos e looks giros!

    um grande beijinhos e um fim de semana fantástico!


    http://cottoncandy-peaches.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  10. Boa Páscoa e as melhoras (:

    GIVEAWAY - PERFUME ROBERTO CAVALLI
    http://consuminimo.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  11. Muito obrigada, querida! Assim que o vi, apaixonei-me, tinha que ser meu!

    ResponderEliminar
  12. I'm very glad to know your are recovering fast and getting good rest. Look at it as a benefit to be stuck at home. You can enjoy reading and blogging more =)
    Thanks for visiting my blog and I'm already following you at Bloglovin. Hope you'll do the same =)

    ResponderEliminar
  13. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X
    I also have an amazing GIVEAWAY on my blog, please check it out:)

    ResponderEliminar
  14. Desejo-te as rápidas melhoras :)

    E porque na Páscoa não há so amendoas e coelhinhos, porque não passar pelo meu blog e descobrir o novo Giveaway que estou a oferecer? :) Beijinhos

    ResponderEliminar
  15. Boa recuperação :)
    A Dakota além de muito talentosa tem um estilo e tanto!!bjs

    ResponderEliminar
  16. Lovely post & Amazing photos!

    Pls look also at my blog my dear & become a friend <3

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ResponderEliminar
  17. espero que estejas bem, e estás em óptima companhia, séries e revistas é do melhor! :) *

    ResponderEliminar
  18. Love your blog! Following you :)

    http://fashionroll.net

    ResponderEliminar
  19. Well looks like you'll be busy reading! You got a great selection!

    ResponderEliminar
  20. I hope you're feeling ok! I love reading mags too, in bed preferably! Really cute Elle cover :)

    ResponderEliminar
  21. adoro a ELLE e a HAPPY, mas a Vogue é definitivamente a minha biblia ;)
    tem uma boa recuperaçao, querida :*

    ResponderEliminar
  22. As melhoras rápidas.. O tempo vai passar num instantinho =)

    ResponderEliminar
  23. I'm glad to hear that all went well for you =) It's also good to know that you take some time off to rest and recover. Looks like you have been doing it well with magazines and leisure items =D

    Yea sure we can follow each other. I'm already following you in GFC =)

    ResponderEliminar
  24. love your blog!
    www.smnth-s.blogspot.com

    ResponderEliminar

Thanks so much for your comment and your support, love you all ♥