06/06/12

happiness





Shoes - Jeffrey Campbell

Helloooo! Tenho andado cheia de trabalhos finais, mas passei por aqui para vos mostrar as minhas babies que recebi ontem cá em casa. Desde que me lembro que tenho uma obsessão por estas JC e finalmente consegui ter umas, so I am really happy!! Espero que gostem. Love, Marta

Helloooo! I've been filled with final papers, but stopped by to show you my babies that I received yesterday here at home. Since I can remember I have an obsession with these JC and I finally managed to have ones, so I am really happy!! Hope you enjoy. Love, Marta

7 comentários:

  1. These shoes are SO fabulous. I love it.
    xo
    lilithfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. E não te vais arrepender, são do mais confortável que há**
    Theblackeffect.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  3. Como eu percebo a tua obcessão pelas JC! São realmente lindas :)

    Beijinho*

    ResponderEliminar
  4. lucky lucky girl. those are amazing
    xo kaitlin
    kaitgirl

    ResponderEliminar
  5. these are awesome! im looking for some jeffrey campbells!

    ResponderEliminar

Thanks so much for your comment and your support, love you all ♥