03/07/12

Boohoo



All pieces from Boohoo

Já à algum tempo que ando obcecada com Crop tops e Bralets, hoje andei a ver as novidades pela Boohoo, um dos meus sites online preferidos e encontrei estas peças lindas! Os meus preferidos são sem dúvida os dois últimos, os studs... Fiquei completamente apaixonada!! Quais são os vossos? Love, Marta

It's been some time since I've been obsessed with Crop tops and Bralets and today I've been watching the news at Boohoo, one of my favorite sites online and found these beautiful pieces! My favorites are undoubtedly the last two, the stud ones... I was completely in love!! What are yours? Love, Marta

17 comentários:

  1. O ultimo é lindo**
    Theblackeffect.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  2. i love the last picture! :)

    follow you :)

    follow me back ? :)

    ResponderEliminar
  3. love the leopard and the black top
    following you hope you will follow back
    kisses

    http://www.iloveshoppingwithfede.com/

    ResponderEliminar
  4. Olá Marta, muito obrigada pelo comentário no meu blog. Adorei estes bralets!!
    http://fashionfauxpas-mintjulep.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Quem não fica, a loja tem colecções lindas, eu estou apaixonada!
    Também gostei imenso do teu blog querida, vou já seguir-te **

    ResponderEliminar
  6. o ultimo e o cor de rosa *-*
    xoxo

    http://thelittlefashionistafx.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. Hi!! we love this type of tops but we think that we can't wear it because our body isn't perfect for it :( Kisses and you've new followers ;)

    ResponderEliminar
  8. I´ve the same opinion Marta! It´s so chic and cool!:)
    Simona

    ResponderEliminar
  9. All of them look great! Lovely impressions.

    XOXO and have a nice day.

    ResponderEliminar
  10. PS. I'm following you with pleasure, I hope you do the same :)



    With love,Mia

    ResponderEliminar
  11. Thank You! I like Your blog too :))

    Great short tops :))

    ResponderEliminar

Thanks so much for your comment and your support, love you all ♥